وضعیت طرح نهضت ملی مسکن در خراسان رضوی مطلوب است دیدار معلمان نمونه با مقام معظم رهبری سارق بی‌رحم در مشهد طعمه‌اش را با نوشیدنی مسموم به قتل رساند + عکس جزئیاتی از برگزاری انتخابات ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ جهاد اسلامی: اسرائیل به این نتیجه رسیده که جنگ راهکار آزادی اسرا نیست ادعای رسانه صهیونیستی: هواپیمای رئیس موساد در ریاض به زمین نشست موشک‌های تاروس به اوکراین نخواهد رفت ادعای رسانه صهیونیستی: اکثر مسئولان اسرائیلی موافق توافق مبادله اسرا هستند ترکیه ناو هواپیمابر می‌سازد شلیک ۳۰ موشک به پایگاه میرون اسرائیل توسط حزب الله لبنان + فیلم (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتانیاهو از صدور حکم بازداشتش وحشت زده است خودروی یک وزیر صهیونیست واژگون شد + فیلم زلنسکی: حداقل به هفت سامانه دفاع هوایی نیاز داریم حزب الله قادر است الجلیل را محو کند عربستان، اولین مقصد «بلینکن» رسانه عبری: عملیات رفح یک اشتباه است شیخ نعیم قاسم: جنگ باعث بازگشت شهرک نشینان نخواهد شد مخبر: ایران به دنبال روابط برد برد با کشورهاست مخبر: توسعه روابط با کشورهای آفریقایی راهبرد اساسی ایران است تحولات «غزه»، محور سفر وزیر خارجه ترکیه به ریاض روسیه: تمام رزمایش‌های ناتو را از نزدیک زیر نظر داریم
سرخط خبرها

نماینده علی‌آباد: مطالبات کشاورزان پرداخت نشده است | قالیباف: وزیر کشاورزی پیگیر پرداخت مطالبات گندم‌کاران در هفته جاری است

  • کد خبر: ۱۱۶۶۲۱
  • ۲۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۰
  • ۱
نماینده علی‌آباد: مطالبات کشاورزان پرداخت نشده است | قالیباف: وزیر کشاورزی پیگیر پرداخت مطالبات گندم‌کاران در هفته جاری است
رئیس مجلس در پاسخ به تذکر نماینده علی آباد کتول درخصوص لزوم پرداخت مطالبات گندم‌کاران کشور، بیان کرد: وزیر جهاد کشاورزی موضوع گندم‌کاران را پیگیر هستند و بخشی از آن‌ها در برنامه‌ریزی پرداخت هفته جاری قرار دارد.

به گزارش شهرآرانیوز، رحمت‌الله نوروزی در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود ضمن تبریک عید قربان و عید غدیر خم گفت: پاسخ‌های وزیر جهاد کشاورزی قانع‌کننده نبود، از طرفی یکی از دغدغه‌های نمایندگان مجلس که در کمیسیون تلفیق نیز مطرح شد، مطالبه گندم‌کاران بود که برای این مهم ۷۱ هزار میلیارد تومان در نظر گرفته شد.

نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس با بیان اینکه اقتصاد گلستان، اقتصاد کشاورزی است، افزود: پول محصول کشاورزان هنوز پرداخت نشده، در حالی که آن‌ها در فصل کشت دوم قرار دارند. رئیس سازمان برنامه و بودجه به همراه وزیر جهاد کشاورزی در کمیسیون کشاورزی مجلس حضور یافت و درخصوص پرداخت مطالبه گندم‌کاران قول مساعد دادند، اما متاسفانه تاکنون اقدامی در این خصوص صورت نگرفته است.

وی با بیان اینکه امنیت غذایی دغدغه رئیس مجلس و در رأس کشور مقام معظم رهبری است، اظهار کرد: مطالبات کشاورزان در استان‌های مختلف کشور از جمله گلستان و اصفهان پرداخت نشده و گلایه‌مند هستند. وزیر جهاد کشاورزی صدای کشاورزان در دولت است و باید از آن‌ها حمایت کند، چرا که کشاورزان مراحل کاشت، داشت و برداشت را باید طی کنند، لذا از رئیس مجلس درخواست دارم این موضوع را مدنظر قرار دهند.

نوروزی با بیان اینکه وضعیت حقوقی کارمندان با تورم موجود، همخوانی ندارد، اضافه کرد: کارمندان وزارت کشور، فرمانداری ها، بخشداری‌ها و دهیاری‌ها مانند سایر ادارات دولتی از وضعیت حقوق خود ناراضی هستند. مجلس انقلابی باید برای این موضوع فکر اساسی داشته باشد.

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این تذکر گفت: وزیر جهاد کشاورزی موضوع گندم‌کاران را پیگیر هستند و بخشی از آن‌ها ان‌شاءالله در برنامه‌ریزی پرداخت هفته جاری قرار دارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمد جواد تقوای
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
0
0
به خدا دیگه از خجالت گوشیمو جواب نمیدم به خاطر بدهی به کمباین و کارگر بعد از یک ماه تحویل دادن گندم تازه قرار بزارن تو برنامشون که پول گندومو بدن .پس چی شد اقای وزیر شما که گفتید پرداختی و میخاید برسونید به روزانه
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->